˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ راه بی پایان˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙


 

  آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟
              
      

                       بــــى وفا حالا که من افتــاده‌ام از پـــــا چـرا؟

 

نوش دارویی و بعد از مرگ سهراب آمدی
                     

                       سنگدل این زودتر مى خواستی, حالـا چـرا؟

 

عمر ما را مهلت امروز و فردای تو نیست
                  

                       من که یک امروز مهمان توأم, فـــــــردا چـرا؟

 

نازنینا ما به ناز تو جوانی داده‌ایم
                            

                       دیگر اکنون با جوانان ناز کن بـــــا مـــا چـرا؟

 

ای شب هجران که یک دم در تو چشم من نخفت
                      

                     این قدر بـــا بخـــــت خواب آلــــود لالا چــرا؟

 

آسمان چون شمع مشتاقان پریشان می‌کند


                     در شگفتم من نمى پاشد زهم دنیا چــــرا؟

 

شهریارا بی حبیب خود نمى کردی سفر

 

                    این سفر راه قیامت مى روی تنها چــــــرا؟

 

 

یاحق...
 



نظرات شما عزیزان:

موناومحمد
ساعت22:58---17 دی 1392
چشم هایم کم سو شده اند



و پیشانی ام



مانند پیراهنی که به تو هدیه داده بودم...



چروک....!



چند روز دیگر هم که نباشی



خاک خواهم شد...!



خواستی...!



باور نکن....!
پاسخ:سلام دوست خوبم ممنون که بازم اومدی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





17 / 10 / 1392 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ *´¨`* پروانه*´¨`* Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ| |

Design: ♀ali-hadis♂

دریافت کد هدایت به بالا برای وبلاگ